tiistai 25. kesäkuuta 2013
Moi!! :)) Mä ja mun kamu Melissa, On täällä meijän mökillä ollaaan oltu 100 kertaa uimassa xD Se oli niiku niiiiiiin kivaa!! ;) Ja meil on hirveesti karkkii :D Jaa nyt tässä kohta me katotaa yks leffa :DD No mutta .... Kun Melissa oli menos istuu meijän keinuun mökillä niin meni varmaa 2-5 sek Niin kuulu vaa pam!! :D Se keinu siis rämähti tai miten sen nyt vois sanoo .. xDD Mut HEIPPA!!♥♥♥
14.19
